Epic Eric סקירת משחק

Epic Eric

משחק חדש נחת היום בחנות האייטונס - epic Eric - משחק חמוד המשלב זריזות, פיסיקה והכל בממשק פשוט של נגיעה בודדת.

מטרת המשחק מאוד פשוטה - להגיע לנסיכה (או לאביר) ולהציל אותו תוך כדי שאנו בוחרים את הזמן הנכון לשחרר את האביר שלנו (או הנסיכה) ולגרום לו לעוף/ לקפוץ/ להתנדנד או להחליק וזאת בכדי לאסוף את כל הכוכבים ולהציל את הנסיכה (או האביר כמו שציינתי את זה קודם...).

לאורך הדרך המתפרשת על פני 45 שלבים כרגע (אולם מובטחים עוד שלבים בהמשך) בשלוש עולמות שונים, רמת הקושי של האתגר עולה, אין פתרון אחד נכון לשלב ואנו צריכים להביא את האביר שלנו לנסיכה בכל דרך הנראת לנו לעין כאשר האביר לא מגיע לרצפה, אריק האביר שלנו ( או אריקה הנסיכה ) ישתלשלו מגלגל שיניים מסתובב - כאשר אנו צריכים לגעת במסך ברגע הנכון ולשלוח אותם לגלגל הבא או לדרך שתביא אותם בסוף ליעד הנכסף.

מעבר לגלגלי שיניים אנו נפגוש משטחי קפיצה, מקפצות ומחסומים שיאתגרו אותנו במהלך הדרך.

במהלך המשחק יש מעין ״ביצי זהב״ (לצערי לא מצאתי אותן - ניתן רמז לשחק במשחק בלילה ) ויש 21 אתגרים שונים שאפשר להשלים, כמו לעוף הפוך מעל הנסיכה או ליפול מהגובה הגבוה ביותר ועוד - לצערי גם אותם לא הצלחתי בדיוק למצוא ולבצע..

המשחק פשוט להבנה ודורש זריזות וסבלנות, אנו נאלץ לחכות לרגע הנכון או ליצור בכדי להשלים את המשימה.

 

לאורך המשחק שלי גיליתי משחק מהנה במיוחד שבשלב ראשון המטרה שלי הייתה לסיים אותו ולא חשוב עם כמה כוכבים, לאחר שסיימתי את כל השלבים ישבתי והתעמקתי יותר בכדי להשלים את האתגר של שלושה כוכבים, אפשר להשוות את המשחק לcut the rope הדורש אסטרטגיה וזריזות פעולה.

לדברי היוצרים אף אביר לא נפגע במהלך יצירת המשחק...

מומלץ ביותר

להורדה

סרטון החברה

https://www.youtube.com/watch?v=fiW4Mdj4Jn4

אתר החברה

http://www.epicericgame.com/

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי